Shop Mobile More Submit  Join Login
Oraclopus by Shivluvzmusic Oraclopus by Shivluvzmusic
Had to get a deviation before the world cup got over.

Coffee on paper.

First try : [link]
:D
Add a Comment:
 
:icongarrettfansite:
garrettfansite Featured By Owner Oct 21, 2012
Ha ha ha ! Poor Paul !!! But the beast can rest in peace ! ;)

Very very nice again ! If you had not mentioned the world cup, I would not even have noticed the WC trophy, although it actually is very well done ! But it is the octopus that catches the eye ! :D And well, it dates back to 2 years ago, so I was wondering why on earth you had drawn an octopus in the first place. Cats, dogs or horses are more common ! ;)

Very very nice again & so original !!! Another proof of your huge talent & that you are extremely creative. :) Really love it, all the more so as a football fan ! :)

Did you use a brush or fountain pen to apply coffee ?
Reply
:iconshivluvzmusic:
Shivluvzmusic Featured By Owner Oct 21, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Thanks again :D I used a brush for the coffee :)

I did draw Messi on the other one, bcos I think he s the best - a class apart from Christiano, Nando, Didier etc, coz of his overall skills not just as a striker :)
Reply
:icongarrettfansite:
garrettfansite Featured By Owner Oct 21, 2012
I do agree, he is a fantastic player, very skilled in many departments, definitely the best in the world at the moment & for years to come.

You should really finish that drawing because we can already recognise him.
Reply
:iconchemical-zen:
chemical-zen Featured By Owner Jan 31, 2011
Magic little bean juice in the hands of a creative visionary!
Reply
:iconsarahssaurus:
SarahSSaurus Featured By Owner Jan 3, 2011  Hobbyist Traditional Artist
wow i would have never thought coffee could look so amazing, great work
Reply
:iconunseeninside:
unseeninside Featured By Owner Aug 2, 2010
looks nice!! i love your coffee work lol
Reply
:iconshivluvzmusic:
Shivluvzmusic Featured By Owner Aug 3, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Thanks Eli :D :D
Reply
:iconbuble:
Buble Featured By Owner Aug 2, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Finally I get to view a few dev's have over three thousand :faint: obviously Im not going to go through them all.... but you of course I cannot pass by.... you are so cleaver ( in more ways than art) proud of you my bro!! :cuddle: and love this work! such talent :clap: :smooch:
Reply
:iconshivluvzmusic:
Shivluvzmusic Featured By Owner Aug 2, 2010  Hobbyist Traditional Artist
hehe thanks

bro :? lol thats funny...is this george??
Reply
:iconbuble:
Buble Featured By Owner Aug 4, 2010  Hobbyist Traditional Artist
haha..nah.. it's ''brother'' for (us christians ) :nod: :hug:
Reply
:iconargentinian-queen:
argentinian-queen Featured By Owner Jul 14, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Shiv!!!!!
I was so short of time yesterday that I just :+fav: it and didn't get the chance to comment it....it's gorgeous!!!
I love your technique (remember you must teach me that!) jaja) and I really admire your imagination, the composition is unique!!!
I'm so glad to see one of your pieces again!!! Keep up the good work, my dear friend!!!
Reply
:iconshivluvzmusic:
Shivluvzmusic Featured By Owner Jul 14, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Thanks Na :D :hug:

Haha i will..someday..
I wanted argentina to win..and Messi was my first attempt...lol
Reply
:iconargentinian-queen:
argentinian-queen Featured By Owner Jul 15, 2010  Hobbyist Traditional Artist
jajaja I wanted Brazil or Germany to be the champion jeje I hate Maradona :lol:
Reply
:iconshivluvzmusic:
Shivluvzmusic Featured By Owner Jul 15, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Whoaaaaaaaa how can you not like Maradona??? he 's so funny :D
Reply
:iconargentinian-queen:
argentinian-queen Featured By Owner Jul 15, 2010  Hobbyist Traditional Artist
jajaja oohhh it's looong to tell, basically because he's too arrogant among many other things, he thinks he's the best and he's only a great rat :bleh:
Reply
:iconshivluvzmusic:
Shivluvzmusic Featured By Owner Jul 15, 2010  Hobbyist Traditional Artist
jaja but my love for argetinian football is unconditinal..similar to Spain!! :D
Reply
:iconargentinian-queen:
argentinian-queen Featured By Owner Jul 16, 2010  Hobbyist Traditional Artist
jajajaj well, it's ok in that case, jajaj
Reply
:iconsonic-13:
Sonic-13 Featured By Owner Jul 12, 2010
That's coffee on paper?!

You never cease to amaze me, friend! It's been too long. Hope to see more from you shortly.
Reply
:iconshivluvzmusic:
Shivluvzmusic Featured By Owner Jul 13, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Thanks :D I m hoping as well :Dd
Reply
:iconconworth:
conworth Featured By Owner Jul 12, 2010  Professional Digital Artist
I HATE that octopus!!!!! Because of him, Holland didn't win.
Love the work though :)
Reply
:iconshivluvzmusic:
Shivluvzmusic Featured By Owner Jul 12, 2010  Hobbyist Traditional Artist
" because of him " poor octi lol
Thanks :D :D
Reply
:iconconworth:
conworth Featured By Owner Jul 13, 2010  Professional Digital Artist
Yeah love your coffee theme stuff, excellent work!
Reply
:iconzuzanagyarfasova:
ZuzanaGyarfasova Featured By Owner Jul 11, 2010
:D :D :D amazing!!!and what an amazing idea..coffee...hmm,Iīm coffee adicted but i canīt imagine using it as the art material!
Reply
:iconshivluvzmusic:
Shivluvzmusic Featured By Owner Jul 11, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Thanks :D
Reply
:iconagentc-24:
AgentC-24 Featured By Owner Jul 11, 2010  Hobbyist General Artist
Looks like a surreal experience here alright. :nod: I had the most soccer watching experience of my life with this: 5 minutes! :lol:
Reply
:iconshivluvzmusic:
Shivluvzmusic Featured By Owner Jul 11, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Thanks dude...I watch as much 'football' as well :D
Reply
:iconsydneysdoodles:
SydneysDoodles Featured By Owner Jul 11, 2010
ooh, lovely! Coffee, huh? That's so cool! :D
Reply
:iconshivluvzmusic:
Shivluvzmusic Featured By Owner Jul 11, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Thanks :D
Reply
:iconlivneeson:
livneeson Featured By Owner Jul 11, 2010
Nethedlands!!!
I even have a shirt to wear
Reply
:iconshivluvzmusic:
Shivluvzmusic Featured By Owner Jul 11, 2010  Hobbyist Traditional Artist
They re good, but they got it completely wrong today, unfortunately.
Reply
:iconlivneeson:
livneeson Featured By Owner Jul 11, 2010
Yeah I noticed
Reply
:iconnoei1984:
noei1984 Featured By Owner Jul 11, 2010  Professional General Artist
Cool !!!!
Reply
:iconshivluvzmusic:
Shivluvzmusic Featured By Owner Jul 11, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Thanks :D
Reply
:iconmrtrippykitty:
mrtrippykitty Featured By Owner Jul 10, 2010
thats sick
netherlands ftw
Reply
:iconshivluvzmusic:
Shivluvzmusic Featured By Owner Jul 10, 2010  Hobbyist Traditional Artist
whats sick about it?

Paul's been very entertaining :nod:
Reply
:iconmrtrippykitty:
mrtrippykitty Featured By Owner Jul 11, 2010
lol its just sick as in cool
Reply
:iconshivluvzmusic:
Shivluvzmusic Featured By Owner Jul 11, 2010  Hobbyist Traditional Artist
oh :slow: Thanks very much :D
Reply
:iconmrtrippykitty:
mrtrippykitty Featured By Owner Jul 11, 2010
and the octopus is very wrong btw
Reply
:iconshivluvzmusic:
Shivluvzmusic Featured By Owner Jul 11, 2010  Hobbyist Traditional Artist
nope..spain won!!!!!
Reply
Add a Comment:
 
×

Featured in Collections




Details

Submitted on
July 10, 2010
Image Size
1.4 MB
Resolution
2089×2876
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
669 (1 today)
Favourites
8 (who?)
Comments
39
×